Saturday, January 29, 2011

Sabtu yang Sangat Mendamaikan....


salam tok sume.. sesuai ngan tajuk entry kali nie.. sabtu yang mendamaikan. jiwa ku terasa aman dan damai byle game yg aku addicted sgt tu dh bule log in. hehehe.. suka suka sgt... terase nk jerit n kasi taw 1 dunia jew. haha. tp aku juz jerit pelan2 jew.. cz mse tu dh pkul 1 pagi. kang ade lak yg menyahut jeritan aku.. tk ke naya jew. hahaha. 1st impression msuk game tu ----> 0_0 waahhhh... trlopong jup mulut aku. suda canggih n upgrade laarhh.. byk cantik woo... hmpir 1 jam aku godam2 sgala button2 yg ade.. then mule la aku nye mulut kata " oh.. click sni lau nk dance", " clik cni lau nk g maps". clik cni lau nk tgk baju2".. mgomel aku sowg2.. haha.. nseb tkde owg. lau tk, pasti owg label kn aku gyle! :P aku tk stay up lame2 un.. cz mata suda ngntok.. tggu gemok call jew.. akhirnye aku lelap gak. trjge byle henpon tu mgilai2 kt telinge suro di jwb call. adess.. ==' 
aku mmg tk ske owg kacu byle aku tido. call pertama tk sempat aku jwb, dh off.. then msuk call kedua.. aku bwu dpt jwb. dr sape agy lau tk dr si gemok kesygan aku ni.. hehe xD pas beh gayut.. smbung mimpi blik..



ni la game aku addicted sgt... tempatt aku release tension pas wt asigmnt..
ni version xmas.. version skunk lum amek pic agy :D

No comments: