Saturday, January 29, 2011

2 years 11 Month 2 week



Tepat kul 12 mlm 29/01/2011... Hubungan aku dengan Gemok sudah Menjangkau 2 Tahun 11 Bulan 2 Minggu.  So, Maknanya lagi 2 minggu sahaja lagi kami genap 3 tahun bersama sebagai husband and wife  Couple. hehehe.. syukur alhamdulillah.. selama ini suda kami menjalani pelbagai dugaan dan rintangan. sebenarnya selama kami couple ini, tak pernah lagi kami menyambut ulang tahun couple atau omputeh kata Anniversary :D


Mengapa? tahla.. mungkin kami tidak berpeluang lagi untuk menyambutnya.. masing2 sibuk dengan komitment masing2. selalu nya pada bulan february ini, kami dalam cuti semester, so, even cuti semester.. kami juga dekat sahaja.. aku tinggal di Damansara dan die di Selayang, kami tak dapat nk celebrate untuk tahun pertama dan kedua itu. kami kalau dalam cuti semester, aku keje part time di kedai makan. sajew cari duit poket untuk aku beli barang2 untuk masuk semester depan. Gemok pula ambil upah pomen moto owg. atau senang cete, kami juz jmpe mse di kolej sajew. so lau kwn2 nk ckp nape kami sering berkepit, kami tk kesa un.. masa cuti kami kne rindu-rinduan dari jauh. :( masing2 ade tanggung jawab masing2 pada keluarga. masa cuti la nk tlg n bantu mereka. dhla time bljr un jarang dpt alek umh sbb kesibukan ngn assigmnt, exam dan sebagainya. n asyik minta duet dr parents jew. so, masa cuti, kite bantu mereka pula semampu kite.

so dalam erti kata lain, aku tidak ade pengalaman itu .. huhu :) pena jua bertanya pada diri sendiri, cmne erk couple lain sambut anniversary couple dowg. lau mcm ayh n mama aku pula, tidak la aku tahu.. haha. ayh aku n mama aku secret2 sgt. memang aku tak tahu perasaan sambut anniversary ini. huhu.. cmner erkk ^^?
nk kata aku kolot, aku tak kesa un. anniversary? valentine? memang tkPena jua aku sambut. sepanjang aku couple, memang tkpena smbut la. hahaha.. 

hurm.. pada Gemok, tkkesa la cmner un keadaan kite.. kekurangan dan kelebihan kite.. bia la kite saling melengkapi. kau btol2 lengkap kn kehidupan aku. tnpe kau, aku ase something tk best somethings missing laa. even mlm, aku kdg2 tk ley nk lelap mata selagi tk dpt call dr kau. aku memang ego tknk tnjuk... Pmpn tkle tnjuk sgt yg kite ni tggu2 die.. nty die naik Lemak.. lagi suka kite trtunggu2 die.  1 care nk kasi aku tido, aku tgk gmbr2 kite... pastu 5 minit, aku dh di alam mimpi.. hahaha.. bagus kan cara aku ni. tedy bear besa yang ko kasi aku tido ats die.. namo pelok.. wkwkkwk.. Gemok!! walaupun kdang2 kau suka wt aku marah., tension..aku sayang kau smpai byle2...  sebab kau gedik. pandai wt aku ketawa balik. dalam aku marah2, aku sempat kua air mata. ko memang siott kn.. pape un.. lau ade jdoh smpai jinjang pelamin... kau yang terakhir. 



No comments: