Sunday, July 3, 2011

aku bukan USELESS!

lama jgk aku menyepi. tk update blog sgala. busy tu tkde la busy sgt pown. tp tidak bkesempatan nk update blog ni. naseb la tidak merajuk blog ni. hehehe. . . suda aku hug hug, kiss kiss. . . blog tak jadi nk merajuk. haha

sejak dh abeh belajar ni, aku mula la menyibukkan diri utk mencari pekerjaan. sementara cuti ni kan, aku nk la mencari sedikit pendapatan. buat tampung perbelanjaan aku. cukup la sejak 2 minggu lps aku terasa useless la sgt. tanpa income, yg ade hnye cash outflow jew. . . kalau bukit ditarah hari hari, mmg kompem la rata.


terima kaseh kepada seseorang yg merendah-rendah kan dan menghina aku. atas sebab aku tidak punya WANG. aku tahu la aku ni useless, tkde kerja dan income lagi. tk payah la kn nk merendah-rendahkan aku. aku sedar kot. bukan aku tk sedar. aku baru nk start life baru after abes study. ko tk pasalpasal awal awal lagi dh hentam aku. terima kaseh la banyak banyak ea. . .

tkpew, aku mmg useless skunk! ko tgk la nty, byle aku dh keje dan dh ade income sndri. ko tgk jew la nty. TENGOOOOKKK! mmg hati aku marah sgt ! mmg hati aku kecewa gyle. . . mmg hati aku pedih sgt dgn kata kata ko! mata yg bengkak akibat nanges bule agy nmpak, tp hati yg bengkak, aku jew dpt rasakan.
cukup la, cukup! akan aku buktikan pd ko, yg aku bukan USELESS macam yg ko katakan.
 

p/s: sowie la blog, lama tk updte tetibe updte emo emo cmni kan. hurm.. sowie la, hati aku bengkak, pedih beb! tk trtahan agy. . . maseh berdarah agy.

No comments: