Tuesday, March 15, 2011

special entry 4 special friends~


sesungguhnya  dgn bangga nya aku, Nur Amirah Mohammad Nor ingin memberi penghargaan kepada kwn2 ku ini yg sudi bersama2ku pada 14/3/11. i really2 nid sum1 to talk with so badly ler... almost turn crazeee woo.. luckly not yet.. hahhaha.. Mreka2 antaranya:

Nama empunya diri Farah Zunnurain. 
die obsess ngn kaler Pink. mcm besh frend aku, Fadila Johari.
aku jgk follower blog die, http://pinkloverlifestory.blogspot.com/
bakal  partner aku tok asigmnt taxation.. hehehe..
semoga kite dpt brkomunikasi dgn baik ya :)


[farah.jpg]

tangkayu fara sbb teman mia lunch td~ hehehe.. sonok dpt borak2

Nama empunya diri Haniza Suryani Mansur. 
die obsess ngn kaler Ungu. fanatik ngn Band indie.
aku jgk follower blog die: http://violetrosesmyu.blogspot.com/
(die la yg encourage aku wt blog ni)

toce toce kak sbb luangkan masa tok mia.
 kite mesyuarat tingkat jup kt dpn kdai abg botak.. hehehe

nama empunya diri adalah Siti Zubaidah Yusoff
obsess ngn kaler biru. 
arigatou gazaimas akk sbb ikut serta mesyuarat tingkap dpn kedai abg botak.. 
hehehe

time kaseh sume sbb sudi luangkan masa melayan kwn mu ni yg tgh brduka lara ini. really2 appreciate. Muack~ ♥







No comments: