Tuesday, March 15, 2011

selamat pagi dunia.. aku mangun awl pagi ni~ :)


salam. hehe.. jam menunjukkan suda 6.30 pagi. wahh.. awl nye mangun~ wkwkw.. td siang aku mengalami saket kepala.. mgkin disebabkan stress yang suda menganas tok permulaan smester terakhir nie. oleh kerana jup agy clz pkul 8, aku memaksa diri utk menahan mata agar tdk tito ptg. kang susa pula nk tito mlm. utk melayan mata ni agr tk tito, aku lyn cete full house yg tk abeh2 agy aku tgk tok kali kedua tu. mata aku kabur2 jew.. haish.. aku un mula mencari bahan mknn tok di kunyah. abeh sume peti ais aku selongkar... kt almari mknn un aku belek2.. aku mkn coklat choki choki 3 btg.. td beli kt Roswel aka kdai yruncit yg sllu aku shoping brg2 runcit. tk puas agy choki2 aku mkn keropok ikan yg sempat aku grab mse lalu kt blok makcik jual kueh. ( aku beli ya.. bkn men amek jew) hehehe... pastu aku mkn ape agy erk...? ha... aku mkn snek mamee... uishh.. mkn tk igt dunia ni.. ni sume tok illng kn ase mgntok aku.. smbil2 lyn Mukabuku aka Facebook. hehehe.. chat2 ngn kwn.. aku buhsan2.. men game pula.. aktiviti ni berpanjangan sehingga pkul 10.  agy 1 aktiviti memenatkan aku asek ulang alek dr bilik ke dapur. agk2 ape aku buat ye? ce teka ce teka.. hahha. bkn amek mknn ler... silap tu. mknn sume aku simpan di lam bilik.. wkwkw.. aku ulang alek coz henpon trsyg aku tu hnye akn ade line if aku ltk di lua kwsan bilik aku. if aku ltk jew lam bilik.. automatic line ilang.. trus line emergency call... siot jew kn? henpon aku lak tk brhenti brdering bunyi sms. aku ulang alek kua msuk bilik sal henpon tu. smpai jew pkul 10, aku suda tk tahan sgt saket pale ni. nk telan pndol aku mls.. hahaha.. sbb aku ase lau bwk tido, ia akn ok. so aku mula stop sms n bwk baring. aku tido ler.. tido nye tido.. trbgn kul 3 lebey. 3.30 kot cmtu.. ades.. dh ase tido lme dh..pasal la maseh awl agy.. matahari tk terbit agy.. clz kul 8 un lmbt agy. semangat tol aku ni mgn pepagi. hurm... tido un suda tk lena ni.. aduyai.. malang tol aku ni. so pnghujungnya smpai skunk ni aku abeh kn mse tok lyn fb n update blog smentara tggu pkul 7 tok bsiap2 mandi tok g clz.. nseb ler adeq aku mseh bjge. die sibuk ciapkan assigmnt die. so aku duk lyn n kasi idea kt die tok asigmnt die tu.. hehehe.. sian die.. ciiap post kt wall agy/: sisie... help me doing assigmnt. kepala maw pecah ni.. mse cuti semester lps aku jd lect tk brtauliah die. ajr die wt asigmnt, wt reference, ape yg perlu ade dlm stiap asigmnt.. amek ko, bebel dh aku.. itu ni slh, byk kali aku suro die redo... sbb evidence tk kukuh. intro, body and conclusion berterabur... wkwkkw.. aku bce die nye asigmnt.. mne tk ok, suro redo, redo, redo... wkwkwk.. sungguh kejam~ to adeq, akk nk asigmnt tu trbaik.. bkn rubbish. tu la akk suro redo. bkn nk myeksa or torture... niat baik ni.. jgn sedey2 tension2 k... jyjys asigmnt tu :)

p/s: sbnrnya clz kul 8 cancel.. lect masey brcuti. tp dh jnji ngn kak niza n kak siti. nk jmpe lect tok tnye sal note and nk breakfast sama2
dari kiri: haniza, siti zubaidah,yoges dan aku. pic ni kt the curve. mse kami sme2 g tesco brhmpiran tok shopping brg2 tok small business kiteowg.

No comments: