Saturday, March 12, 2011

feeling time










oh Yeah... pepagi buta aku melayan cete korean iaitu FULL HOUSE. hurm.. Drama ni dh lama dh.. since 2004 un.. masa zaman aku skool Menengah di Sri Permata, Kelana Jaya. So, Drama ini menjadi pilihan aku tok melayan perasaan mlm nie. Drama ini dlm categori Comedy and romance... dr 1 episode aku dh ketawa berdekah2 jew.. syukur la ade bahan tok hiburkan ati aku yg lara ni... eceh, ayt sedey pulak. so skunk suda episode 7. cete  ni tntg pasangan suami isteri yg kahwin contract. so, byle tkde cinta di hati.. sure la sllu gado kn? ade jew yg tk kena. tp byle dh dduk serumah.. hari2 jmpe, gado, brtekak... mula memahami antara 1 sama lain. sweet byle Rain( Hero) mula menunjukkan minat ambil berat tntg isteri nya. yg agy sengal Song Hye kyo (heroin) ni lak blur2.. amek ko.. sllu jew slh phm.. sbb tkdpt nk communication dgn baik. tp heroin ni chumel jew.. blur2 die tu kasi owg kdg2 hepy tgk gelagat die. even die byk kekurangan, die tk pena putus ati dalam mncapai impian die sbgai penulis novel.  so, skunk suda smpai episod 7, ade laa adegan lucu.. aku ketawa then air mata kua.. hurm.. yeah, ketawa tk smestinya gembira.. menanges tk smestinya sedey... hurm... layan jew la perasaan jiwa serabot. dugaan semester terakhir... akan aku tempuhi dgn tabah n cool.. smoga aku cpt sembuh sdiakala.. aminn~                     ***trying so hard to put a little smile on face*** 

No comments: