Friday, March 11, 2011

Aku Serabut !!!

wah.. lama suda aku tk update blog aku ni. sbnrnya aku dh seminggu un balik ke kolej smula tok memulakan semester baru.. ato bule la lau nk dipggil semester terakhir aku. hurmm.... aku ambil waktu tok mengingatkan dan mengimbau kembali kenangan yang ada di kolej.. byk kot!! setiap penjuru n pelusuk kolej ni ade kenangan nya yg trsendiri. Pahit + Masam + Manis sume ade... gelak tawa dan tangisan buat aku rse ia adalah 1 harta yg pling bernilai yg tk mungkin aku lupakan. byk pgalaman, pgajaran yang aku bule wt kesimpulan sepanjang 3 taun aku di kolej ini.. YEKEE?? hehehe...  sbnrnya.. byk aku nk ckp kn mlm nie.. tp aku tktahu nk mulakan yg mne dlu.. trlalu serabot n jiwa kacau di dalam dri aku ni.. Nahh, itula padah nye, memendam rasa jew.. tk luahkan di blog.. amek, skunk dh jd cmni.. pape un. smpai cni jew entry aku yg pertama nie.. aku tk dpt tahan perasaan wooo... mata kabur jak ni bha. jup agy sambung~

No comments: