Thursday, February 3, 2011

La la la kerja.. kerja kerja :)

Salam dan salam sejahtera korang!! Hehehe.. windu la blog ni.. sejak start keje part time ni, siket suda entry aku post. Nga keje2 tu.. byk tol ase nk g mgadu kt blog tercintaku ini.. nk ngadu kepenatan nk mampos, kelesuan badan aku dan kerengangan otot2 dan lemak2 yang sdia ade.. haha. Mkn aku keje kuat, mkin laju je mulut aku mengunyah.. ades… pas mkn, mkn agy.. mkn agy.. mkn agy.. adoii.. huhu.. myra, ko kne tahan dowh.. jgn nk ikut sedap mulot nk mkn jew ni.. naik berkilo2 berat ko nty.. nty ko dpt title “MOntel” dr gemok. Hhaaha..
Setiap hari, kul 2ptg aku dh start keje suda.. aku keje 2 tempat. Siang aku keje kt kedai telemunikasi..senang nk kasi paham, aku keje kt kedai topup2 ni. Aku keje dr kul 2ptg smpai kul 10 mlm. Pastu sambung lak keje kt kedai mkn.. dr kul 10 smpai kul 3,4 pagi. Agak memenatkan jua.. tp best! Jmpe ngn byk owg.. mcm2 ragam mereka nie.. hehe.. nk itu, nk ini, tknk itu.. tknk ini. Huhu.. kdng2 geram jgk.. manyak songeh tol la.. tp…myra, customers always 1st ,kne igt tu..
Pape un aku harap sepanjang bekerja ni.. aku dpt wt yang terbaik!! Aja aja fighting J

No comments: