Wednesday, February 23, 2011

H.E.L.L.O Mownink all :)

Jam dh menunjukkan pukul 2.15 pagi. aku maseh berkerja.  sbelum story morry, bia aku bg salam dlu.. Salam N Selamat Pagi :) ...dalam 2,3 minggu ni.. position aku ditukarkan dari waiteress ke cashier. hehehe.. so byle berhadapan dgn computer ni.. tgn ni gatal jew nk buka ngn update blog.. tp aku sabarkan diri.. sabar dan trus bersabar... hahaha.. dan mlm ni.. rindu ku pada blog aku ni.. udh tk dapat nk ditahan2 dah.. gpn customers suda kurang.. aku un amek peluang buka blog kejap.. aku suda bkn curik tulang ya.. suda minta izin pd bos :) wkwkwk...
lam entry ni, aku nk story sal  pew yg sudah berlaku pd 21 februari.. aku tk dpt nk join ikut g trip g Genting Highlands. ayh tk izin kan.. sbb trip itu harus bermalam disana. so, ayh risau.. kn byk kejadian accident membabitkan bas ni.. aku agak sedey jgk.. hurm.. tp tkpew la.. mgkin tkde rezeki aku nk g sne.. mgkin len kali bule g sne kn? enen^^ (sedap n pujuk ati  :(  huhuhu )
so itu jew la nk aku ceritakan wat mse ini.. jumpe di update yg akn datang ea... Muack! Miss sgt2

No comments: